Condor - Kabura na pistolet z kolimatorem RDS Holster - MOLLE - Czarna - 191278-002
Kabura MOLLE na pistolet z celownikiem kolimatorowym RDS Holster Czarny Condor 191278-002
Kabura zaprojektowana specjalnie do przenoszenia pełnowymiarowych pistoletów wyposażonych w celowniki kolimatorowe oraz wskaźniki laserowe i latarki. Konstrukcja wykonana została z wytrzymałej tkaniny z usztywnieniami i przeznaczona jest do pionowego montażu w systemie MOLLE, za pomocą dwóch pasków zapinanych na napy.
Wojskowa kabura na pistolety z szeroką gamą akcesoriów
Oparcie konstrukcji na rzepach sprawia, że kabura ma zapewnioną regulację szerokości i wysokości, aby jak najlepiej dopasować jej kształty do pistoletu. Wygodę poprawia regulowany pasek, z którego można wykonać pętlę, pozwalającą odpiąć zabezpieczenie broni za pomocą kciuka (tzw. "thumb break"). Można go dostosować do szerokości palca, również w przypadku użycia do zestawu z rękawicami taktycznymi.
Kabura skonstruowana jest pod kątem ciężkiej służby polowej i przenoszenia pełnowymiarowych, wojskowych pistoletów o długości lufy dochodzącej do 5", z szeroką gamą akcesoriów, stosowanych na służbie.
Cechy:- Kabura na pełnowymiarowy pistolet z celownikiem kolimatorowym
- Pomieści także broń ze wskaźnikami laserowymi i latarkami
- Odpinany dolny pasek pozwala na przenoszenie broni z tłumikiem
- Długość maksymalna lufy do 5"
- Mocowanie poprzez dwa paski MOLLE
- Możliwa do montażu na kamizelce modułowej, panelu udowym lub pasie taktycznym
- Przeznaczona do montażu pionowego
- Konstrukcja oparta na rzepach
- Regulowana szerokość i wysokość
- Możliwość odpięcia za pomocą kciuka, z pomocą rozpinanej i regulowanej pętli/li>
- Wytrzymały materiał
Dane techniczne | |
---|---|
Montaż | MOLLE |
Wymiary | 203 x 89 x 38 mm |
Maksymalna długość lufy | 5" |
Materiał | Nylon |
Waga | 170 g |
Kolor | Czarny |
Zauważyłeś błąd w opisie?
Jak mogę skontaktować się ze sklepem (BOK)?
Najlepszym rozwiązaniem będzie wysłanie e-maila na info@specshop.pl. Możliwy jest również kontakt telefoniczny od pn. do pt. 9.00-17.00, pod numerem +48 533 372 997.
Jakie metody płatności obsługujecie?
W przypadku sklepu stacjonarnego oczywiście kartą lub gotówką, natomiast zamówienia online można opłacić za pomocą BLIK, karty płatniczej, przelewu online i rat PayU, PayPal, przelewu tradycyjnego lub płatności odroczonej PayPo.
Ile mam dni na zwrot towaru?
Zwroty zamówień online ustawowo powinny odbywać się do 14 dni, jednakże dla komfortu klientów przedłużyliśmy ich termin aż do 30 dni liczone od dnia zakupu.
Czy możliwa jest dostawa za granicę?
Tak, oferujemy dostawę na terenie całej Unii Europejskiej, korzystamy z usług UPS i GLS, koszty zgodnie z cennikiem.
W przypadku wysyłki do Niemiec, Austrii, Czech, Rumunii, Węgier, Holandii darmowa dostawa realizowana jest przy zakupach powyżej €100 natomiast w innych wybranych krajach powyżej €200
Skąd różnice w czasie realizacji zamówienia?
Korzystamy z kilku magazynów w tym także z zewnętrznych, dlatego aby skompletować zamówienie, niekiedy potrzebujemy kilku dni na sprowadzenie części produktów.
Co oznaczają statusy zamówień?
Oczekuje na dostawę: Przynajmniej jeden z zamówionych przez Ciebie produktów wymaga przesunięcia z magazynu zewnętrznego. Na ogół wydłuża to czas realizacji o 1-5 dni.
Oczekuje na wpłatę: Twoje zamówienie oczekuje na opłacenie. Po zaksięgowaniu wpłaty natychmiast przystąpimy do jego realizacji.
Pakowane: Twoje zamówienie jest kompletowane w magazynie. Niebawem zostanie przekazane do wysyłania.
Gotowe do wysłania: Twoje zamówienie zostało spakowane i oczekuje na odbiór przez kuriera.
Wstrzymane: Realizacja Twojego zamówienia została wstrzymana. Powodem może być brak zamówionego przez Ciebie towaru w magazynie. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.